Det var inte värt det

www.det var verkligen inte värt det


det borde jag insett från början, för flera år sedan

sluta lek med mig som om jag vore en trasdocka
sluta driv med mig som om jag inte förstår
sluta behandla mig som om jag inte är värd någonting

image48


lämna mig ifred

det VAR inte värt det
det ÄR inte värt det

respektera den svaghet jag en gång blottade för dig och behandla mig med den respekt jag förtjänar
ta ansvar för dig själv och ditt liv och låt det inte gå ut över mig... alldeles för många år... alldeles för många år...

Du hade det för bra med mig
Du är inte värd mig
Du kommer aldrig vara värd mig

Ansvar
Ansvar
Ansvar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0