En sekund dåtid

Hittade tillbaka för en sekund
Till mitt gamla jag, mitt gamla liv, det som var för länge länge sedan...



Det var en gång...

Det var en gång en flicka som just tagit studenten. Hon hade upplevt mycket i sitt liv men ännu inte den stora kärleken. För varje förhållande upptäckte hon att det alltid fanns någon att älska mer efter att det tog slut.
Liksom många andra flickor hade flickan visioner om framtiden. Drömmar och planer om hur livet skulle bli. Hon gav sig ut i livet på jakt efter nya utmaningar. Hon fann dem, tog tag i dem med en livsgnista som saknade gränser. 
Liksom så många andras liv förändrades även flickans allteftersom nya utmaningar dök upp.


Idag är flickan glad och tar fortfarande tag i nya utmaningar. Men någon hon nyss pratade med påminde henne om dåtiden...

Flyinghighest på andra sidan jordklotet när man minst anar det. Tack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0