presentation av mina vänner

image26 Finns alltid, alltid funnits, kommer alltid finnas.
Detta vill jag säga till dig:
Se inte bara om mig, se om dig själv och se det jag vill se.

image28 Inspirerar med sitt härligt glada humör och fantastiskt flummiga attityd.
Detta vill jag säga till dig:
Jag ser dig, andra ser dig, se dig själv för du är bra!

image29 Jordnära, smart och sakligt resonerande med logiska lösningar på det mesta.
Detta vill jag säga till dig:
Ibland är det bättre att se det mer i gråzoner, vill vara som dig på många andra sätt.

image30 Stark, med stora tankar och en enorm vilja.
Detta vill jag säga till dig:
Se dig själv så kommer andra göra det, se de som ser dig, lev ut!

image31 Gladlynt teoretiker som verkar blid, men har i hemlighet skinn på näsan.
Detta vill jag säga till dig:
Dina argument är starka, tro på dem och se hur du växer!

image32 Allmänbildad, socialt kompetent mjukis med en tuffare antydning på ytan.
Detta vill jag säga till dig:
Tuffa ned, mjukheten är inte farlig att visa!

image25 Härligt mjuk, envis arbetare med sina egna tankar långt in.
Detta vill jag säga till dig:
Stå upp och var försiktig så ditt jag inte hamnar i bakgrunden. Du är fin!

image27 Underbart snäll som gärna vill, men som inte riktigt alltid vet hur vägen ser ut.
Detta vill jag säga till dig:
Lär känna dig själv och andra kommer lära känna dig ännu mer! Tro mig, du räcker till!

Saknas du? Skicka mig din bild...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0