Rik-om du vill! Nej Ni!

Tomt, tomt, tomt... Skriva... jo... ja... något... borde... känns som... ansvar... vänner... babbel... bubbel...



Ska lägga om mitt liv och lägga ned mina planer.

Något jag vill?
NEJ

Och varför?
Kroppen pallar inte det fysiska arbetet.

Och nu?
VET INTE

Från rik på livslust, planer, drömmar och mål och även lite pengar
Är jag fattig och måste starta om, glömma, gå vidare

Som alltid.
Som så många gånger förr.
Som alltid.

Att det var min fysiska del som skulle sätta stopp för det var däremot otippat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0