Solar plexus chakra

Vill så gärna. Har så mycket i hjärtat kroppen och själen men vågar inte.
Känns som om jag aldrig kommer komma ikapp mig själv och den jag är.

Vissa saker är jag inte värd, men på något konstigt sätt får jag dem ändå...

image120

Bärnsten Solar plexus chakra

Bärnstenen kan inge oss en känsla av respekt och ödmjukhet inför livet i sig självt.
Den lär oss att sann makt och kraftfullhet kommer ur visdom.
Bärnstenen är gammal och vis. Med sina 50 miljoner år på nacken har den sett och upplevt mycket.
Den kan kanske hjälpa oss att se livet ur ett större,
högre och visare perspektiv.



Kommentarer
Sofie/syster

lots of looove

2007-11-01 @ 23:32:21
URL: http://sofieb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0