Lite som så

Lite som så är det nu.

Fick en del saker bekräftat som jag grubblat på ett par dagar. En klump löstes från min mage. Även om det inte var speciellt lätt att ta upp det för jag visste hur det skulle bli. Men, men...

Och dagen har varit solig och underbar, och jag har jobbat och lektionerna gick bra. Hästarna så duktiga och eleverna tar sig så bra. Då blir man glad.

Och så hade jag hjälp med ridningen av mina duktiga små beridare idag också, och de börjar bli så duktiga så. Otroligt roligt!

Och så börjar det lösa sig lite på hästfronten överlag. Och så knns det som om ryggen är något bättre. Fast jag har en jäkla spänningshuvudvärk för jämnan. Dricker mkt, men det verkar inte bero på det.

Men det är nog våren...

Kram på er alla fina i min närhet.
Ni finns i mitt hjärta, och ni vet vilka ni är...


Kommentarer
Ambrosius

Hej på er!
Ni låter jättetrevliga båda två! Kan ni äta gräs utan att få ont i fötterna? Det kom en shetlandsponny och ville bo hos mig men hon fick inte äta gräs och då blir det svårt för då blir jag ändå ensam i hagen.
Ni kan ju ber er matte ringa till min matte så kanske de kan komma överens om något?

2008-04-28 @ 10:44:27
URL: http://norrland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0