Helt otroligt egentligen...

Utöver mina 300% arbetstimmar har jag nu också dammsugit och torkat golvet i min inneboendes rum!

Undra just hur ofta han dammsuger? Jag har nog gjort det minst sex sju gånger sedan han flyttade hit. Och torkat golvet tre eller nåt... hmm...

Och varför?
Jo, därför att om jag inte skulle göra det så skulle alla dammtussar dras runt omkring i hela mitt nystädade hus=ostädat igen...


Men jag undrar jag om min lott är att ständigt torka tandkräm från kranen på toa, skura bort kiss från alla möjliga konstiga utrymmen på toaletten (under ringen tex) och handla hem mat som ständigt tar slut. Tvätta hans smutsiga byxor i klorin och laga mat till oss alla.

Jag vet, jag gnäller... Men jag är så förbaskat trött! Har inte sett på teve de senaste två månaderna... det säger lite om min tid för tillfället. Och jag vet inte när jag sist hade tid att läsa en nyhet eller en bok...
Och OS! Ja... har det börjat än? Jag såg en liten del av ridsporten häromdagen, men somnade efter ett par minuter, trots att jag så gärna ville se finalen...


Kommentarer
Anonym

Det är jobbigt att behöva ta hand om någon annans skit... men ofta gör man det än då...

2008-08-19 @ 22:17:02
URL: http://emmacaptain.blogg.se/
Anonym

Hm, jag har precis samma problem med min "inneboende"

GRRRRRR exploderar snart

2008-08-19 @ 22:38:58
Anonym

vem är din inneboende??

2008-08-20 @ 09:11:45
Johanna mamman

Min inneboende???



Ja, förutom katten så är det den ende med snopp i familjen...

2008-08-20 @ 12:44:39
URL: http://superkoll.blogg.se/
Anonym

Suck

2008-08-20 @ 15:11:37
Denna Sanna Kvinna

Ja dom är inte lätta att ta hand om dem vuxna männen

2008-08-22 @ 22:13:02
URL: http://sofieb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0