Den nya morgondagen

Jag väntar...

Väntar på att idag ska bli imorgon,
så att imorgon kan bli idag,
och den nya idag ska bli en ny imorgon.

Och så går dagarna sida vid sida, hand i hand
tillsammans med min evinnerliga längtan efter den nya morgondagen.

Jag väntar...

Väntar på att idag ska bli imorgon,
så att imorgon kan bli idag,
och den nya idag ska bli en ny imorgon.

Och så går dagarna sida vid sida, hand i hand
tillsammans med min evinnerliga längtan efter den nya morgondagen.

image133
I väntan på den nya morgondagen - en eftermiddag på Kinne-Kulle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0