Vet ni...

...att det snöar?

Att det först kom en massa regn som lade sig som en tunn isslöja över alla ytor.

Att det sedan kom mängder med snö.

Att jag sedan varit ute och åkt i bilen i nästan två timmar. Fram och tillbaka. Upp och ned. Hit och dit!

JAG ÄLSKAR SNÖ
och jag älskar is

Och jag älskar att köra bil, vilt och galet...

Thats me. Vild och galen. Hit och dit. Upp och ned.

JÖSSES vad härligt att äntligen få uttrycka sig själv.


....express yourself in your way darlin'...
Because I just did!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0