Dagen efter i E-tuna

Dag tre helg nummer 30.
Ja, dagen efter dagen då jag vågade låta bli att vägra vatten...

Våga låta bli att Vägra Vatten dagen avslutades på ett utomordentligt sätt med fem raka förluster i spel för lilla mig. Och vet ni.
Jag vågade vara förlorare också!
Det ni!

Dock blev det mer tid för intag av andra mindre vattenhaltiga drycker för mig som förlorade allt jag gav mig in i.

By the way...
TAKTIKDUELLEN är ett av de mest dumma spel som någonsin uppfunnits JENS. Till nästa gång får du i uppdrag att uppfinna ett spel där en sådan som mig (blond, blåögd och mindre intelligent person) vinner istället. Deal?
Var bara tvungen att upplysa världen om det...



Och dagen efter Våga låta bli att Vägra Vatten dagen fångades de lite mer intelligenta på bild.

En av bovarna i dramat


Kommentarer
Maria

Hej Åsa! Tack för en underbar helg, jag bara myser av minnena =) Kul att få lära känna dig, jag hoppas och tror att vi får många tillfällen att lära känna varandra ännu mer!

Kram Maria

2008-07-28 @ 14:12:33
URL: http://www.mittmaraton.bloggagratis.se
Sofie

Haha kvinna, sådär får du ju inte skriva vad är då jag? hahaha

2008-07-31 @ 14:42:35
URL: http://sofieb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0