Min bästa väns bröllop

En mycket lyckad tillställning. Charlotte gifte sig med sin underbara skotte Nick, och nu ska de leva lyckliga i alla sina dagar. Hon var så otroligt vacker min underbara vän så det tårades i mina ögon.

Se och njut!

    

Och något som fick mig att gråta ännu mer var att jag nu fick veta att Tim (också skotte) nu friat till min allra bästa barndomsvän Alida. Bröllopet ska äga rum den 20 september. Och jag blir tårögd nu när jag tänker på det också.

Här får ni en försmak genom bilder från bröllopet på ett vackert par nummer två!

Se och njut lite till!

       

                                                                                                      Till höger brudens föräldrar
                                                                                                        (min underbara extra familj)

Lycka till mina älskade vänner! Ni vet vad ni betyder för mig. Tack alla för att ni finns. Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0