Veckan som gått

Jobbar natt hela veckan. Och för att inte få tråkigt så tyckte jag att det var lika bra att jobba lite extra kväll också. Och så lite av det vanliga jobbet med att hålla träningar.

Den här veckan har jag nog utan att överdriva jobbat 80 timmar på fem dagar.

Och veckan avslutas med bravur då jag direkt efter att jag går av natten fredag morgon sätter mig i bilen och åker ned till Sveriges största sommarhästfest nere i Falsterbo. Att jag började veckan med en helg i Smögen gör ju det hela ännu mer spännande.

Men vad vore livet utan spänning?

Och vad vore livet utan alla mina vänner som smågnäller för att de tror att jag övergett dem? (puss på er)

Och vad vore livet utan min korrekta och sanningsenliga blogg?

Med lite gladlynt ironi bland mina rader, och inte fullt så mycket att läsa mellan dem som vanligt avslutar jag nu.

PÖSS


Kommentarer
Johanna

Vore väl konstigt om vi inte gnällde.. :p

För då kanske du skulle tro att vi inte bryr oss... ;) Puss hjärtat!

2008-07-18 @ 14:34:56
URL: http://baccus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0