En dag på tävling

kan sluta illa...

Vi gick omkull,  jag tuppade av och fick tillbringa fyra dagar på sjukhus. Ådrog mig en kraftig hjärnskakning och fick inte läsa, se på teve eller data och helst inte heller röra mig för mycket. Vad gör man då i en sjukhussäng? Och vad gör jag som i normala fall klättrar på väggarna om jag inte har mina minuter fyllda med något att göra?

image138

Så här roligt hade jag.
(Lägg märke till datumet och personnumret på armen)


Som tur var så släppte de mig fri med vissa förmaningar på min födelsedag.
Tack älskade Micke som lyckades ta hand om hela gården utan att veta vad som är fram och bak på en häst.


Kommentarer
Johanna

Aj aj! När fick du åka hem? Jag fick åka in :p på fredagen. Låg i lidköping... dem hade bättre mat där än va de har på kss. ;)

2008-03-11 @ 15:35:53
URL: http://baccus.blogg.se
Johanna

kom på en sak när jag tittade på din bild. Du hade en tv.. men du fick inte titta på den. Jag fick titta på tv men jag hade då fan ingen :p
Sen fick ja ligga på stroke avdelningen... slå den du :p Haha! =)

2008-03-11 @ 22:18:19
URL: http://baccus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0