Vad händer i mitt liv?

Tänk om jag som aldrig längre uppdaterar här skulle få för mig att blogga några rader. Då skulle alla ni som fortfarande går in på min sida då och då för att se om ni kan uttyda något av vad som sker i mitt liv haja till då ni ser ett nytt blogginlägg. Ni skulle fundera på varför jag inte bloggat på så länge och hoppas få ett svar i nästkommande rader. Men så läser ni det här inlägget och suckar för att ni inte kom något närmare svaren på de frågor ni hade när ni började läsa.

Och så sitter ni där med ögonbrynen lätt höjda och vet inte om ni ska vara irriterade eller om ni ska småle.

Störande?
Jo, jag vet...


Kommentarer
Norrland

framförallt eftersom du tog dit tid att printa dryga 600 tecken på något helt oväsentligt när vi egentligen vill veta hur du mår där nere i södra sverige, om stallet blir klart och om hästarna är friska skratt Puss på dej bruden!

2008-11-26 @ 15:02:29
Anonym

*ler*

2008-11-26 @ 15:33:59
URL: http://baccus.blogg.se/
mia

det är ju et bevis på att du lever, och att allt inte är totalt kaos ler

2008-11-26 @ 16:24:31
URL: http://trueness.bloggproffs.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0