Idag är en gnälldag!

Nattjobb igen...

Och jag har varit såååå sjuk sååå sjuk!

*suck*

Och inte har jag kunnat sova.

Inte har jag kunnat pussa på min älskling.

Inte har jag ens kunnat få ha hans arm kring min bröstkorg.

Nej, för jag har varit SJUK och fått kämpa för att få luft...
Inga extra gram över min tunga bröstkorg, eller någon begagnad andedräkt med några små uns mindre syre i i närheten av min mun...

Jäkla skitsjuka!

Idag är en GNÄLLDAG!

(men jag är nog feberfri nu iaf, efter fem dagar...)


Kommentarer
Anonym

gnäll så mkt du vill älskling... Det gör inget... och om du vill så kan du få gnälla tillsammans med mig ngn dag... ;)

2008-09-02 @ 23:57:01
URL: http://baccus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0