Barnrummet

Efter allt diskuterande om vilken färg som skulle användas på trägolvet utan att lägga ned för mkt jobb på ett rum som bara ska fungera som barnrum en kort tid kan ni se resultatet här.

 



Investeringar:
2 st blomlampor, IKEA á 79:-
1 st matta, Mattboden 200:-
2 st tavlor, ÖB á 49:-
1 st gardinstång, IKEA 39:- (användes både till fönster och till himmelsäng)
Elit täcklasyr till golv, Beckers 249:- (har dessutom räckt till att måla om vår trappa med)
Färg till tak, Beckers 129:-
Restrerande saker, möbler gardiner etc har vi fått eller tillverkat själva.

Mer tänker vi helt enkelt inte göra! Saker som barnet kan titta på, mobiler och tavlor med barnmotiv etc kan ju inhandlas efterhand. Tror ändå inte att en baby bryr sig om sådant de första veckorna. Dessutom är det ju trevligt att använda saker babyn ev. får av nära och kära också...


Kommentarer
Jennie

Jösses så fint!!! Nu blev jag jätteinspirerad att göra ordning Albins rum som vi inte ens börjat med... oops

2009-12-30 @ 10:25:44
Anonym

Åh så fint de va... =)

Kram

2009-12-30 @ 15:20:51
URL: http://baccus.blogg.se/
Lotti

Jättefint! Gott nytt år :)

2009-12-31 @ 16:20:44
URL: http://lottiestrin.blogspot.com
Erika

Å så fint det blev! Nu är det inte långt kvar. Ha det så gott kram

2010-01-07 @ 18:45:50
URL: http://stallenebacken.dinstudio.se
lotta

kanonfint tycker jag o du blir säkert överöst med grejor det är b.l.a mormor maritas första barnbarn hon lär väl göra som jag gjorde kan jag förmoda

2010-01-07 @ 19:30:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0