Morgonens göromål

Betalning av diverse räkningar. Vi har haft en väldigt sjuk häst. Syns det månntro?
Tilläggas bör att försäkringen täcker 20% av den totala veterinärkostnaden
(vilket redan är avräknat våra notor).


Tack och lov har försäkringskassan äntligen fått tummen ur och dagen till ära fanns mina efterlängtade pengar på kontot. Bara sisådär ett halvår sent. Men nu kom de ju väl till pass i vilket fall. Och om man ska använda pengar på ett bra sätt så är det väl ändå för att rädda en av sina bästa vänner? Det var de pengarna. Men vår älskade Bruno verkar må bra. Tack och lov. Sedan får framtiden sia om huruvida han blir helt återställd eller ej. Kanske inte längre tuffaste hästen i maratonhindren, men desto fler användningsområden finns. Vi får se, vi får se...

 



Kommentarer
Denna Sanna Kvinna

Oj, o jag säger att det kostar på att ha barn ;)



Tack vad kul att höra, jag har ju mina mörka perioder under höst/vinter :) Jag gör som årstiderna helt enkelt :D



Det ska bli jätte kul att ha sitt egna, kunna glra vad man vill utan att nån kan lägga sig i :D

2009-12-07 @ 21:25:05
URL: http://sofieb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0