Pest eller kolera

Frågan är vad man föredrar...

 

Rassels duniga lurvbollar eller Affes sticksiga vita pilspetsar. Det positiva med Affes päls är att håren inte lägger sig i drivor på golven och virvlar omkring i sin egen lilla dans. Det positiva med Rassels päls är att håren inte fastnar i kläder, och gör det de så försvinner de i tvätten-till skillnad från Affes.

Bilden på Affehår är tagen på ett par nytvättade byxor som hänger på tvättlinan. Jag tror jag är inne i en Rasselperiod. Hår på nytvättade kläder får mig att känna mig hopplöst ofullkomlig. Rassels hår är faktiskt lätta att dammsuga bort i jämförelse. *suck*


Kommentarer
Maja

Precis. Känns som om det måste finnas någon typ av mening med drömmarna. Undertryckta känslor och tankar som behöver komma ut eller så.



Vore ju sjukt om allt bara var ett mambojambo:S

2009-12-16 @ 14:47:40
URL: http://mcaria.blogg.se/
Johanna

Stackare, ja nu är du väl ändå riktigt uttråkad när du börjat fota hundhåren i hörnen:P



Vi har snart 19 dagars jullov och vill gärna komma o hälsa på, saknar att sitta runt bordet på långemossen och bara prata skit......

Kram

2009-12-18 @ 08:35:07
URL: http://superkoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0