Nya möten för oss framåt

Jag vill skynda på
Att få er att förstå
Hur nära ni har nått
Hur mycket ni förstått

Genom att bara vara
Har ni fått mig att förklara
Hur mycket jag vill klara
Och hur jag nu vill svara

Två människor i livet in
Två själar med tanke så fin
Två personer i känslan min
Två liv med ett efternamn ******

Har ännu inte riktigt landat efter att ha mött det jag mött.
Har ännu inte riktigt lyckats inse vad detta kan innebära för framtiden.
Ser det jag fått, ser det jag nått.
Men har ännu inte riktigt landat efter att ha mött det jag mött.



Kommentarer
Anonym

Japp.. det är den röda.. Min Emma tar den imorn för hon sa att hon ändå skulle komma hem till mig ngn dag.. Så Emma kan ju ta dom pengarna som Emma J har med sig till mig också.

2009-02-25 @ 19:32:30
URL: http://baccus.blogg.se/
Mr J

Håller med...

2009-02-25 @ 21:59:38
URL: http://jockec.bloggspot.com
Norrland

Grattis....!

2009-02-26 @ 08:55:12
Anonym

Du har en utmaning i min blogg! hehehe....



norrland.blogg.se

2009-02-26 @ 09:25:43
Lotti

Du skriver väldigt väldigt bra. Duktig på att uttrycka dig subtilt medn ÄNDÅ rakt på nåt vis. Man tror att man fattar, men man kan inte vara 100... :)Kram

2009-02-26 @ 11:57:12
URL: http://lottiestrin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0