UTMANINGEN

Kom från MARIA


4 AV MINA FAVORIT TV-PROGRAM

Öhh... vi har fortfarande ingen teve... Försvann nån gång i början av sommaren om jag minns rätt så...

Men förr gillade jag Dr House

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR

Åkte bil, åkte bil, åkte bil och kom till slut hem

4 SAKER JAG LÄNGTAR TILL

Framtiden, dåtiden, nutiden och norrland

 4 FAVORIT RESTAURANGER

En snögrop med murikapanna och kaffepanna över eld, i familjeköket med husmanskost, Larssons skafferi (Lidköping), och Rocco pizzeria (Skara) 

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA 

En ny bil, ett färdigt stall, varma kläder att ha inomhus, enportionsmiddagar att bara värma ur frysen

4 BLOGGAR JAG UTMANAR

MammaJohanna

Sis

LillaJohanna

Peterbros



Kommentarer
Anonym

Oj då...

2009-02-17 @ 16:26:37
URL: http://baccus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0