Att lära sig det omöjliga


***CENSUR***





Kommentarer
Mia

...

...

...

...

...



tomma rader är bättre än tomma ord...



finns inga ord som räcker till nu...



KRAM

2009-01-07 @ 19:50:28
URL: http://trueness.bloggproffs.se/
Norrland

Och värre blev det när han blåste på hoppets låga morse. Jag som försökt strypa det med alla mina krafter. Nu flämtade den till igen och jag vet ju, att jag kommer bli sårad igen. Men ändå... kan jag inte släppa, det glöder så ytterst lite men ändå fanns där något i morse.. en sekund. Men mer än så kunde han inte säga, så jag gissar, att hoppet måste dö. Eller att jag får hoppas på någon annan.



Stora frågor för en liten människa.





2009-01-08 @ 12:48:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0