Jo men visst!

Skulle kunna skriva ned en massa förklaringar till min tysta blogg, så som trasiga datorer, två utslagna modem pga åska, en massa andra saker, men jag struntar i det.

Jag ser fram emot den 21 juli. Då kanske ni också kan få bättre förklaringar till saker och ting. Även jag! (hoppas jag)

Hästarna vandrar från gården en efter en... min prisdumpning gör att de hittar nya hem snabbare. Snart får jag nog sätta stopp. HELT hästfri kan man ju inte vara... Vad skulle jag då vara?

Inte mig själv...


Kommentarer
mia

på tiden med uppdatering ;P

kram

2009-07-15 @ 22:24:09
Johanna mamman

Nä, helt hästfri får du ju inte bli för vad skulle vi vara då:P

Typ sysslolösa.....

2009-07-17 @ 15:36:01
URL: http://superkoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0