Konstanta sanningar //Favorit i repris//

Man ser på sig själv på ett speciellt sätt. Ja så är det

Ibland skriver jag inte punkt efter saker eftersom det finns mer att läsa mellan raderna. Ja så är jag

Dolda tecken och svaga nyanser av hemligheter är väl genomtänkt nedtecknade i det jag skriver. Ja så är man

Man ser på sig själv på ett speciellt sätt. Ja så är det


Men synen man har på sig själv, är inte något man ska räkna med vara konstant.

Konstanta sanningar existerar inte.
Den äkta sanningen är den som vågar vara variabel.
Den äkta sanningen är den som vågar vara den storhet som förändras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0