Sommardäck //favorit i repris//

(ngt redigerad)

Ljusgrå lack och svartgrå list i en '06as modell
Jag öser på för fullt i stan som en 80-talsrebell
Jag sveper över landsvägar ja jag
sveper genom natten
Och tar det cool till kvällens sound med en
säker hand på ratten.

Sommardäck, när jag svävar fram i mörkret, aha
Sommardäck, det ger en skön hiway feeling
Sommardäck, när jag glider fram på gatan, aha
Sommardäck i min mellanklassbil.

De' e' en ganska enkel sak att få en man till att åka me'
En enda liten "hjälp mig blick" o sen ligger de flesta i lä
I skogens vilda nattrafik ja där
trivs jag allra bäst
Där gäller bara hålligång och vem som
hörs och låter mest.

Sommardäck, när jag svävar fram i mörkret, aha
Sommardäck, det ger en skön hiway feeling
Sommardäck, när jag glider fram på gatan, aha
Sommardäck i min mellanklassbil.

Ljusgrå lack och svartgrå list i en '06as modell
Jag öser på för fullt i stan som en 80-talsrebell

Sommardäck, när jag svävar fram i mörkret, aha
Sommardäck, det ger en skön hiway feeling
Sommardäck, när jag glider fram på gatan, aha
Sommardäck i min mellanklassbil.

Sommardäck, när jag svävar fram i mörkret, aha
Sommardäck, det ger en skön hiway feeling
Sommardäck, när jag glider fram på gatan, aha
Sommardäck i min mellanklassbil.

Sommardäck
Sommardäck
Sommardäck...


Kommentarer
Lotti

Tråkigt om dagarna eller?

2009-11-17 @ 17:44:16
URL: http://lottiestrin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0