Herrekipering

Man får ju inte längre kalla saker för "herrklippning" tex etc. Är ju diskriminerande. Fast i vårt hem fins det ju bara för det mesta en kvinna och en man. Och eftersom jag råkar vara kvinnan kanske det blir loite diskriminerande ibland. *ler

Rätt ord för detta är i vilket fall HERRstädning.

     
Ovanifrån                         Framifrån                    Underifrån


Dock måste jag tillägga annat också. Häromdagen kom jag hem och blev mött med tända ljus i hela huset. Bubbelbadet var uppfyllt och uppvärmt och jag fick ett glas med en läskande dryck ihanden. Sedan avlöpte kvällen med massage i lavendelolja och fotmanikyr...
Och NEJ han hade inte gjort något han ville sona. Han bara är sådan. Min lilla pojke...


Kommentarer
Denna Sanna Kvinna

Hmm, det där har jag väntar på i 4 år hehe

2009-12-04 @ 20:59:11
URL: http://sofieb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0