Helgen över och bil sökes

En jättelyckad träningshelg på Skogsborg är över. Jag har mått skapligt hela helgen och vågar nästan, nästan tro att det här är tiden alla läkare pratat om, det här är tiden när det vänder.

*peppar peppar*

Nu laddar vi inför nästa helg då vi ska premiera två av våra unghästar. Ska försöka se om jag hittar en bil innan dess... Vore ju guld värt om man fick det klart. Nu är ju både jag och Anna på jakt efter bil, så då är det väl bara att åka runt och leta. Problemet är ju att vi ska ha samma typ, men eftersom Anna inte ens HAR någon bil så får nog hennes behov gå före. Men det skulle ju kunna vara så att vi hittar TVÅ bilar på samma gång. Då är allt klappat och klart!!!

Om någon hör eller vet någon bil så hojta!!!


Bensin
Bränslesnål
Dragkrok
Mellanklass eller större av kombimodell
Volvo, Passat, Golf, Toyota, Peugot exempelvis
Ej mer än 15 000 mil
Ej äldre än -03

Pristak: ca 100 000:-




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0