Blundar...

Har inte velat sörja
Har inte velat tänka
Har inte velat börja

Har inte velat minnas
Har inte velat tänka
Har inte velat finnas

Har bara velat stänga
Har bara velat tänka
Har bara velat förtränga

Men i morgon blir min fantasi undanträngd av verklighet.

Och jag vill bara fly, blunda, låtsas...

Men i morgon får mina tankar fly för verkligheten.

Och jag vill inte. Vill bara strunta i allt. Men jag vet att jag ångrar.
Vill ändå möta honom igen tillsammans med sorgen.

Dessutom har jag min lilla tjej som jag redan är spänd och nervös för att lämna bort så många timmar...

Men sådan är verkligheten!!!


Kommentarer
Nelly & Erika

Vi tar hand om henne och vi finns ju inte så långt bort :)

Styrke kramar till dig vännen!!!

2010-04-26 @ 17:16:18
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=gika


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0