Sverige...

...är inte som det borde vara.

Livet är inte som det borde vara.
Varför?
Kan någon svara mig?
Varför?

Jag hämtade posten, där låg de. Två brev. Anonymt utseende. Men jag har lärt mig att känna igen...
Två brev. Två?

Jag orkar inte med detta mer. Lägg av! Vem driver med mig?

Så kan någon säga mig till vilken nytta?

Jag vill inte bo kvar i Sverige. Att jag inte vill ha mitt liv så här är ju en sak, men att jag inte vill bo i min hemstad, eller i mitt hemland är en helt annan.

Tro mig, jag försvinner...

Varför är jag född i Sverige?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0