Det hopar sig

Nu kommer jag dit igen. När saker måste göras. Och eftersom jag är urkass på självdisciplin och att göra saker i förebyggande syfte gör jag allt i sista stund. Å andra sidan vet jag att det tar minst tid och blir mest effektivt, om jag bara släpper det till dess det är dags att prestera med kniven mot strupen...

Men jag gillar det. Visst, stress i perioder i livet när det hopar sig och att ha kontakt med personer, nära och kära runt är hopplöst. Och stressen pockar i maggropen men...

Jag gillar det. Jag trivs med det och det är så jag fungerar...


Baka liten kaka med mormor (lillebror 3,5 månader)

Blogg.ses mobilapp fungerar sådär när det gäller bildhantering. Bättre upo blogg.se!!!



Kommentarer
Angelica

Tycker mig känna igen det där ;)
Veckan innan deadline är min favoritvecka - då andra får panik går jag upp i varv och tycker jobbet är skitkul : D

2012-11-23 @ 07:58:27
URL: http://systerystra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0