Bloggpaus

Som ni säkert märkt har min blogg gått ned på sparlåga. Bloggningen blev helt enkelt för tidskrävande och krånglig när den inte gick att sköta på ett smidigt sätt via mobilen.

Bilder känns som ett måste. Ofta är det just en bild som väcker känslan och får mig att vilja dela med mig till er just där och då.

När blogg.ses bloggapp ständigt krånglar och det tar över 20 minuter att bara få inlägget publicerat efter att ha skrivit ned sina tankar tappar jag sugen. Varannan gång försvinner dessutom texten och har jag glömt att kopiera den i sin helhet är den *poff* borta.

Och sedan dessa bilder... de hamnar ALDRIG rätt.

Men mitt liv fortskrider och likaså mina känslor och tankar. Plötsligt är jag tillbaka ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0