Jammar soft

Runda hörn... jag tänkte skapa sådana. Jag har alltid gått in i vassa hörn och fått ont, men ändå nickat och traskat vidare i tron om att hörnen inte ska behöva anpassa sig efter mig. Men nu ni! De stör mig och jag tänkte se till att runda av dem, så är ju problemet borta för alltid. Vissa saker kan man leva med, försöka anpassa sig till och ta som det kommer. Men vassa hörn gör ont, och det finns ju en enkel lösning på det, om man bara vågar ta tag i det. Kom till insikt gjorde jag i mitt softa jammande.

Nu är det slut på tiderna då jag försökte undvika vassa hörn och grinade illa då jag ändå sprang in i dem. Jag gör, och hittar hädanefter mjuka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0