Älskade Anna

Anna
Anna
Anna

Insåg just vad du betyder för mig
Insåg just vad du ger mig
Insåg just vad jag har i dig

Älskar dig, på ett sätt jag aldrig kommer göra med någon annan. Du är den som varit med mig genom hela livet. Aldrig att du svikit min sida. Du är otrolig! Tänk om du kunde känna det jag känner just nu. Känslan är obeskrivbar. Jag gråter för dig nu, och jag har ingen aning om varifrån känslan kom.

*stora tårar rullar sakta nedför kinden och bildar spår i det dagsgamla sminket*

Andra skrattar över att jag lånar ditt nagellack.
Men du och jag vet Anna.
Du och jag vet!

Aj, det gör ont i mig. Du är så stor i mitt hjärta så jag tror jag sprängs.

Underbara Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0