Jo jag vet säkert att jag...

tog med mig körkort och visakort in på McDonalds. Höll dem i handen och tänkte att körkortet är ju onödigt att ta med, men nu har jag det i handen iaf, så då så...

Och jag vet säkert att jag pratade i min ena mobiltelefon, åt min Mcfeast, tog min andra mobiltelefon, slängde skräpet, stoppade in den röda brickan i McDonalds söta lilla springa och åkte hem.

Och jag vet säkert att när jag är hemma finns inget körkort och Visakort i bil eller i fickor, senast jag såg dem låg de på brickan.

En vän frågade mig om han skulle skratta eller gråta. Jag svarade att man skulle tänka; ja, ja det är ju Å och så le lite grann.

Dags att rota i sopor. Kram på er alla.

En halväten glass, lite ketchup och lök toppat med ett körkort. Wow!


Kommentarer
Peter

Som sagt, det är till och med lite väl klantigt även för dig...

2007-07-22 @ 17:52:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0