tjänade elva miljoner kronor

sa han att han gjorde en dag i december förra året, sedan masserade han mina axlar tills jag skrek att jag gav fan i honom trots alla hans mijoner på kontot. Det gjorde ont ont ont.

Annars gjorde det mesta inte alls ont i storstadens vimmel igår.

Go go go, finns det något annat måtto? Okej då, sista champagnen jag beställde in kanske var både dyr och onödig för huvudet nu idag, men den satt perfekt igår!

Stochampionatet nästa.

Städer är till för att förflytta sig mellan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0