Bortskämd brat

Kryssa i det som stämmer på dej!
Räkna sen ihop dina poäng, 1 poäng för varje kryss!


[x] mamma

[x] pappa

[x] styvmamma

[x] styvpappa

[x] styvsyskon

[x] bror (två)
[x] syster (två)

[x] husdjur

[x] mobiltelefon

[x] kamera

[  ] videokamera

[x] telefon

[x] dator

[x] TV

[  ] mp3spelare/ipod

[  ] klocka

[  ] ett fungerande PS2
[  ] nintendo wii

[  ] xbox som funkar

[  ] nintendo 64 som funkar

[  ] gameboy

[  ] tv i sovrummet

[x] CD-spelare

[x] MSN

[  ] ICQ

[x] eget badrum (två stora helt för mig själv)

[x] eget rum (snarare eget hus)

[  ] swimmingpool

[  ] bubbelpool

[x] gästrum (tre)

[x] nattduksbord

[x] säng större än normalt (minst 1 m bred)

[x] fler än 4 par skor

[x] solglasögon

[  ] pokerbord

[  ] basketkorg

[  ] hockeyspel

[  ] biljardbord

[  ] pingisbord

[x] något klädesplagg som kostar över 2000 (ja min student-balklänning!)

[x] shoppar minst en gång i veckan

[x] har dyr parfym

[x] dyra smycken

[x] platt/locktång

[  ] fyrhjuling

[x] motorcykel

[x] gitarr/trummor/basgitarr

[x] piano/keyboard

[x] något annat instrument

[x] cykel

[  ] jet ski/båt

[  ] husbil/vagn

[  ] sommarstuga

[x] bil

[x] hus

[  ] bostadsrätt

[x] jobb

[x] varit på en kryssning

[x] rest utomlands

[  ] haft en personlig tränare

[x] träffat en kändis

[x] har 1000 spänn på dig just nu

[x] kreditkort eller bankkort

[  ] äter hemmagjord mat  nästan varje dag

[x] suttit i en limo

[  ] suttit i en helikopter


ALLT SOM ALLT:  41 poäng

Resultat

1-30 = Ghetto-kid

31-40 = Vanlig

41-49 = Bortskämd brat

50+ = Överklass



Kommentarer
SH

Nej nu förstår jag inte, hur kan du vara både en mamma och en pappa?

2007-09-30 @ 19:54:18
URL: http://sierraholden.blogg.se
Rik om du vill

Det handlar om att ha, inte vara ;o)

2007-09-30 @ 19:58:38
URL: http://rik.blogg.se
Roger

Borde egentligen gå och lägga mig men älskar sådana här frågor. Så, här kommer svaren!
[x] mamma
[ ] pappa (biologiskt ja, men inte annars)
[ ] styvmamma
[ ] styvpappa
[ ] styvsyskon
[x] bror (en)
[x] syster (en)
[ ] husdjur (när blev man en brat av att ha husdjur?)
[x] mobiltelefon
[x] kamera
[ ] videokamera
[x] telefon
[x] dator
[x] TV
[ ] mp3spelare/ipod
[ ] klocka
[ ] ett fungerande PS2 (vad är PS2)
[ ] nintendo wii (tycker att all form av tv-och dataspel är helvetet på jorden)
[ ] xbox som funkar (är det också ett tv-spel?)
[ ] nintendo 64 som funkar
[ ] gameboy
[ ] tv i sovrummet (har inte ens ett sovrum. Eller, om jag har sängen i vardagsrummet, gälls det då?)
[x] CD-spelare
[x] MSN
[ ] ICQ (hade tidigare, men det har inte fungerat på fem år. Alla använder väl MSN nu för tiden?)
[x] eget badrum (Jag har ju ett badrum, och bor själv...)
[x] eget rum (jag bor ju ensam så alla de 31 kvadratmeterna är väl mina antar jag)
[ ] swimmingpool
[ ] bubbelpool
[ ] gästrum (på 31 kvadrat? Kul!)
[ ] nattduksbord
[x] säng större än normalt (är det inte onormalt att ha en säng som är mindre än en meter?)
[x] fler än 4 par skor
[x] solglasögon
[ ] pokerbord
[ ] basketkorg
[ ] hockeyspel
[ ] biljardbord
[ ] pingisbord (de här frågorna suger. Visa mig en enda brat som spelar bordtennis!)
[ ] något klädesplagg som kostar över 2000 (ja min student-balklänning!)
[x] shoppar minst en gång i veckan (gälls mat?)
[x] har dyr parfym (Boss Dark Blue!)
[ ] dyra smycken (söp bort mitt enda smycke, en ring, på kåren i Sundsvall -03 eller -04)
[ ] platt/locktång (eller hur...)
[ ] fyrhjuling
[ ] motorcykel (har Åsa motorcykel?! Varför har jag aldrig fått se den?!)
[ ] gitarr/trummor/basgitarr
[ ] piano/keyboard
[ ] något annat instrument
[x] cykel
[ ] jet ski/båt
[ ] husbil/vagn
[ ] sommarstuga
[ ] bil
[ ] hus
[ ] bostadsrätt (har haft, både i Skara och i Skövde)
[ ] jobb (deltids- och inringningsjobb räknas inte, tror jag)
[x] varit på en kryssning (till Åland, Helsingfors och Tallinn, plus båtluff i Kroatien)
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[x] träffat en kändis (är man journalist så är man. Dessutom känner jag ju Åsa)
[ ] har 1000 spänn på dig just nu (på kontot ja, men inte i kontanter)
[x] kreditkort eller bankkort
[ ] äter hemmagjord mat
nästan varje dag
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
Resultat: 22 poäng!

2007-10-04 @ 03:18:46
Roger igen

Fel! Ska vara 24 poäng. Missade att kryssa i klocka och MP3-spelare.
Vem vill vara brat när man kan vara betongbarn!

2007-10-04 @ 03:23:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0