Idag är en ensamhetsdag

Det är vackert väder.
Våren är här.
Jag tycker det är underbart...

Men...
Med våren kommer också en massa måsten när man bor på en stor gård.
Jag hade glömt...
Orkar inte *djup suck*

Har varit så lätt att gömma sig bakom det dåliga vädret i väntan på våren.
Våren då allt blir lättare.
Våren då allt ska fixas och donas.
Våren då det är SÅ roligt att arbeta ute i det fina vädret.

Kanske gör det sitt till att ryggen inte riktigt vill vara med sedan olyckan också. Det tär. kanske mer än man tror...

Det är i sådana här lägen man inser att det faktiskt inte är så roligt att vara själv. Det blir så ruskigt mycket roligare när man är två eller fler.

Idag är en ensamhetsdag och jag skäms över att jag vill ha den regniga vintern tillbaka.



Kommentarer
Johanna

Vill du ha sällskap så är det bara att höra av dig... Jag är mer än gärna hos dig och hjälper till och umgås. Glöm inte de! Det blev bara väldigt dumt denna helgen. *skäms* Det är bara att slå en signal så är jag där :p Kramar!

2008-04-24 @ 15:09:32
URL: http://baccus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0