Lycka kontra värde


***CENSUR***





Kommentarer
Anonym

Om jag gör dig illa så vill jag att du berättar det för mig så jag kan ändra på det.



2008-12-29 @ 13:55:09
URL: http://baccus.blogg.se/
Norrland

håller med Baccus, den som gör dej illa bör få veta det... (inkl mig själv)



Tala även om vad som får dig att må riktigt illa, det är inte alltid man ser saker och ting även om det är glasklart. Det som är grönt för dej är inte samma grön för mig...

2008-12-29 @ 14:57:23
Norrland igen..

vad är det du inte trivs med i ditt liv? vilka är dessa människor i din omgivning som får dig må så illa?

2008-12-29 @ 14:58:53
Mia

Om det är som jag tror (du vet vad jag tror) så är det inte värt att lägga ner den energin på att se det bredare perspektivet, du kommer aldrig få något tillbaka. Du kan lika gärna lägga energi på att sluta fred på jorden. De båda fallen är omöjliga eftersom omständigheterna hela tiden ändras. Du kommer jaga ihjäl dig i jakten på en lösning.



Lägg ingen energi på personen. Hantera de nödvändiga konflikterna men lägg ingen mer energi på det, det är bortkastat.



Kram på dig vännen!



(om det handlar om det jag tror)

2008-12-29 @ 19:21:54
URL: http://trueness.bloggproffs.se/
Anonym

Jag vet inte om jag gissar rätt... men efter ha läst mias kommentar så tror jag nog samma som hon.. Om nu ja å hon menar samma sak...

2008-12-29 @ 23:33:54
URL: http://baccus.blogg.se/
lotta

en del människor suger gör dig av med dem.dom är sk energitjuvar enbart dj.... egotrippade.för jag hoppas att det inte är som jag mistänker det ena alternativet går ej att påverka det lägger sig så småningom men är det det andra då kommer jag o skakar om fröken hoppas du förstår vad jag menar

2008-12-31 @ 01:40:36
Anonym

*ler* Jag förstår vad du menar... Om det ändå bara hade varit så att någon kunde skaka om mig och så var det över. Men nu är det ju tyvärr det alternativ som man enbart kan vänta på att det lägger sig....

2008-12-31 @ 15:35:51
URL: http://rik.blogg.se/
lotta

man or women

2008-12-31 @ 23:09:28
Anonym

women

2009-01-07 @ 14:57:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0