våga

Så mycket jag vill säga

Så mycket jag vill hinna

Så mycket jag vill finna


Känslor jag känner

Känslor jag har

Känslor jag tar


Så mycket jag vill våga

Så mycket jag vill platsa

Så mycket jag vill satsa


Känslor som värker

Känslor som känns

Känslor som bränns



En doft sveper genom huset. Den passerar mig där jag sitter i en svag bris. Det doftar dig...

Ett regn faller utanför rutan. Det faller tätt och smått. Bildar mönster på fönsterrutan...

Två rådjur betar lugnt ute på fältet. De lyfter huvudena. Förnimmer en verklighet och flyr...


 

Synintryck, dofter, känslor så starka, så kraftfulla.



Jag kan inte kontrollera dem.

Jag måste släppa taget.

Jag måste släppa taget och låta mig falla.

Jag måste våga tro att du fångar mig... 


Jag måste våga tro...

Jag MÅSTE våga tro...

Jag vet, men jag måste våga tro...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0