Bryggor på land

Bryggor på land. Är det inte alltid så, att bryggor är på land?

Att se verkligheten ur olika perspektiv kan ibland hjälpa till att skapa förutsättningar
Att se sanningen ur olika perspektiv kan ibland hjälpa till att skapa förutsättningar
Att se livet ur olika perspektiv kan ibland hjälpa till att skapa förutsättningar


Smögen och Kungshamn.
Några underbara människor, med en underbar personlighet lät mig vara mig själv.
Det är inte ofta man träffar på de där guldkornen. Ni vet de där som man kan ta in i sitt hjärta direkt.
Skratta med fast man inte känner varandra.
Gråta med fast man inte känner varandra.
Chansa med fast man inte känner varandra.


Tack Ni fina.
Tack Ni underbara.
Tack Ni ljuva.

Min fasad föll för en sekund. Och ingen bad mig sluta med det.

Det är inte ofta man träffar på de där guldkornen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0