Nu går det fort...

Ska jobba inatt. Men har varit iväg och hållt träning innan, stängslat lite ute, tvättat (fattar inte vart all tvätt kommer ifrån), försökt tämja mina vilda kattungar, sett till att lilla Brian fått åka hem till Sundsvall igen, slagit på en tappsko...

Och inte nog med det. Igår började det inredas i en av de tomma alkoverna här uppe. Ska bli barnrum. Så nu har jag slipat, spacklat och slipat och spacklat lite till. Dragit bort alla fula elkablar, målat taket. Målat taket en gång till. Och nu tror jag att jag måste ta det ännu en gång...
Sedan ska det väljas tapeter. Blir väl kanske i helgen om tid finns. Måste ta bort och måla alla lister också bara, och så fönstret.

Ja nu går det fort.

Skulle varit trevligt att få uppleva sommaren lite också dock, men det kommer ju fler somrar. En vän till mig ville ha med mig på badtur med hästarna. Jag fick suckande tacka nej.

Ja nu går det fort.

Dags att skynda iväg och jobba.

Ja nu går det fort.



Kommentarer
Eva

Är du med barn???? hoppas hoppas :D

2008-08-01 @ 13:06:34
Johanna

Sa ju de Åsa lilla... ;)

2008-08-01 @ 15:49:29
URL: http://baccus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0