Älskade vän

Jag har mött min själsfrände.

I dig ser jag mig själv.

I dig kan jag le åt mig själv.
I dig kan jag finnas för mig själv
I dig kan jag älska mig själv.

Genom dig kan jag se.
Genom dig kan jag känna.
Genom dig kan jag förstå.

Inför dig kan jag vara mig själv.
Inför dig kan jag vara vacker.
Inför dig kan jag vara allt.

Framför dig kan jag ta emot.
Framför dig kan jag lyckas.
Framför dig kan jag leva ut.

Med dig kan jag se en tro.
Med dig kan jag se ett hopp.
Med dig kan jag se en kärlek.

För dig kan jag älska.
För dig kan jag ge.
För dig kan jag göra allt.

I dig ser jag mig själv.


Du är en spegel för mig i min framtid. Du är en spegel för mig i min dåtid. Du är en spegel för mig nu.

Tack för att du finns J älskade vän.

Lyssna, varje ord för dig

Känn, varje ord i dig


Kommentarer
Johanna

Jag är så glad för din skull hjärtat.. =)

Puss i pannan

2008-07-30 @ 12:42:04
URL: http://baccus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0