Smått upprörd

//::// Delar censurerade

Folk undrar ju vad jag håller på med när jag ändrar och byter tider hela tiden. Inte bra för mitt rykte som är något av det viktigaste jag har i mitt företag.

//::// Delar censurerade

Jag säger inget. Tiger bara och biter mig i tungan, mumlar ett litet förlåt...

//::// Delar censurerade

Men sådana där kommentarer har jag hört nog...

Jag vet, jag är inte en ängel. Jag är bara människa... Men blev upprörd över just detta nu. Och sitter här och skriver av mig.

Men vem är jag att gnälla om sådant?
Dumma bortskämda kvinna!


Kommentarer
Johanna

men då...lilla söta älsklings stumpa... <3

Ha en fin dag gumms...Tänker på dig! Puss!

2008-06-18 @ 19:47:15
URL: http://baccus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0