Och så måste jag skryta...

...lite om min underbart söta lilla systerdotter nu när vi ändå berör ämnet barn.

En riktig liten ängel, vilket också namnet antyder. Läs mer om änglabarnet och hennes familj på min systers blogg. www.sofieb.blogg.se

Det slog mig just nu i skrivandets stund att mitt fadderbarn och min systerdotter båda har samma mellannamn. Anna, Elisabeth. Ibland knyts saker i livet ihop i de mest konstigaste knutar.
Vill någon påvisa något för mig? Eller handlar allt bara om rena sammanträffanden?

image146
Min systerdotter tillsammans med sin extramormor Anette


Kommentarer
sofie

Åhh vad söt du e syster :D

2008-03-25 @ 23:50:36
URL: http://sofieb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0