Vila, vila, vila

Det är vad läkaren ordinerar. Har inte ridit än, och får inte heller. Jösses vad mycket jag har att ta igen efter de här veckorna. Om det inte vore för en smart människa (Ove på Skaraortens Ridskola) som påminde mig om att det faktiskt handlade om framtiden och inte bara nu när jag promt ville åka och hoppträna direkt efter hemkomsten från sjukhuset skulle jag nog varit i full gång utan eftertänksamheter.
Får nog inte sitta här framför datorn riktigt än heller egentligen, men jag måååste ju bara få blogga av mig lite.

Skönt att ha någon att vila tillsammans med i alla fall.
image141image142



Kommentarer
Peter

Goare och smartare hund får man leta efter. Alltid lika trevligt att vakna på morgonen när hon har sträckt ut sig bredvid än så hon blir lika lång som än själv och bara njuter av det.

2008-03-11 @ 17:31:18
Johanna

Så sött... så skulle jag vilja göra med Arco men då skulle inte ja kunna andas.. Han väger ju bara 50 kg. :p

2008-03-11 @ 21:31:09
URL: http://baccus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0