Idag är en sån där dag

Ja, ni vet.

En sån där...


Ont om tid. Så att istället för att stressa och jaga tiden blir jag bara sittande i nåt slags apatiskt
tillstånd.
Ont om ork. Så att istället för att pigga upp mig och jaga orken så blir jag bara sittande i nåt slags apatiskt tillstånd.
Ont om lust. Så att istället för att hitta på nåt roligt och jaga nöjen så blir jag bara sittande i nåt slags apatiskt tillstånd.

Ont det gör ont det gör ont


Och så blev jag plötsligt så påtagligt själv nu efter helgen. *djup suck*


Kommentarer
mamma johanna

Äh, det är bara en fysisk ensamhet,i tanken är du många.........:)

2008-05-12 @ 16:28:07
Johanna

Är ledig nästan hela veckan... Är bara å slå en pling eller skicka iväg ett sms så kommer jag! Kramar!!

2008-05-12 @ 20:07:04
URL: http://baccus.blogg.se
Peter

Ensam är du igentligen inte om man tänker på de tidigare kommentarerna. Fast även någon som står mitt i en järnvägstation under rusningstid kan vara ensam. Hur kommer det sig???

2008-05-12 @ 22:05:52
Sofie

Tack för en trevlig tillställning i lördags :D

2008-05-13 @ 00:22:30
URL: http://sofieb.blogg.se
ella

sjit,
vilken forfattare

jag blir inspirerad av dej...så underbart skriver du

härligt..jag har blogg också : soerdet.blogg
har just börjat blogga faktiskt :)))

2008-05-21 @ 21:45:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0