Inbjudan 10 maj

Dags att tända grillarna på Långemossen!

När?    -10 maj 2008 kl 17:00
Var?    -Långemossen, skogen
Hur?    -Hett


Har du ledsnat på att laga mat till din man?
Har du lust att känna doften av kol med munnen full av öl?
Har du längtat efter att sjunga framför brasan utan en singstarmick i handen?

Om du medtager något före detta blodigt att grilla, alternativt något före detta fröaktigt samt lämplig dryck att skölja ned med kan allt detta bli en dröm som går i uppfyllelse på Långemossen.

Förutom grillar utlovas en jättebrasa som brinner så länge någon håller den vid liv.

Så vad väntar du på?
Kom och bli het på Långemossen!

Meddela på något sätt om ni kommer.

In case of emergency (regnoväder utan dess like) ockuperar vi huset.

Roliga saker att lägga på brasan? Medtag!



Kommentarer
Peter

Som frivillig grillar då all förberedelse är gjord av någon annan och en öl sätts i min då tomma hand kan jag tänka mig att vara bas över grillningen bara någopn med en liten kort förvarning meddelar mig näg de såkallade köttbitarna eller dylikt skall vändas over grillen. Med andra ord, räkna mig mig trots alla andra inbjudningar man har denna helg.

2008-05-01 @ 23:02:53
Johanna

Jag kommer... Lätt. =) Och Madde.. glöm inte Madde.. hehe ;) Kramar!

2008-05-02 @ 20:09:03
URL: http://baccus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0