Fick ett ryck

Igår fick jag ett ryck. Var så less på att aldrig hinna göra sådant jag vill. Less på att inte orka. Less på att inte vara på topp. Sket i allt annat. Struntade i hemtanten och andra egentligen viktiga saker. Och så bakade jag och lillkillen bullar, vetelängder och sockerkaka.



Problemet är att min icke gjorda hemtenta förtfarande ska vara inne i morgon. Och nu ska jag iväg till tingsrätten. Mitt motto "det löser sig" fungerar nog inte den här gången.
Fan! rent ut sagt! *djup suck*
Men det är bara att skylla sig själv. Ingen annan gör sakerna åt mig!

Men jag blir glad när jag ser bilden... Det känns skönt. Lugnande.
Jo hör ni, det löser sig nog ändå...


Kommentarer
mia

ibland är det pricis så man måste göra för at orka, strunta i allt annat och göra ngt kul...

hitta ett sätt att åter finna kraften på, trots att man egentligen inte har tid.

2008-11-06 @ 18:55:45
Annelie

Hej! Alltid trevligt med nya läsare!Du är så välkommen så! Låter som att du har fullt upp med mycket! Hoppas du hinner med dig själv också!Ser mysigt ut med bak!//Annelie

2008-11-07 @ 13:01:59
URL: http://trohopp.blogg.se/
Anonym

Tur att vi vet ja... <3

Massa gosiga kramar.

2008-11-08 @ 12:35:13
URL: http://baccus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0