Ärade gruppmedlemmar

Jag förstår att ni hava känt Eder ärade av att få ingå i en grupp där jag befunnits som en av medlemmarna.
Men inget varar för evigt. Edert fina arbete och stora ambition skola härmed belönas i form av evig vänskap med MIG.
Nu när vi upplösas skall ser jag ingen anledning till att glömma Edert outhärdliga flit.


Det jag egentligen vill säga är...

*buhu snyft buhu*
Upplösningen är ett faktum vi inte kan råda över. Och separationsfasen sliter mig i stycken.
Jag kommer döööö utan er.

Strunt i mina tappra försök till högtravande överhetsord här ovan, och ta istället till er att ni är underbara människor allesammans! Ni har gett mig så mkt. Skratt, synsätt, åsikter och konflikter (trots avsaknaden av en riktigt ärligt härlig konfliktfas)

Vi ses igen! När ni minst anar det! Och vem vet, kanske har vi alltid en hand bakom ryggen på varandra. Må jag aldrig vara tvungen att möta er i en studieduell! *blink*

RIP A-laget no1
Kattis, Magnus, Hanna, Kalle, Ingegerd (aka Ester), Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0