Morgondagen

Klockan är tjugo i nio, och jag har redan börjat oroa mig för hur lång tid det kommer ta innan jag somnar ikväll. *suck*

Men allt är klart inför bröllopet i morgon iaf. Bröllopsvagnen på plats och hästskötare bokade. Så tar vi med oss totton på väg dit i morgon. Det gick att lösa med stallplats där, så det var ju kanon. Sen får hästskötarna sköta resten. *pust*
Vi får se till att åka i tid bara.

Jösses vilket pirr i magen jag har.

Men å vad roligt det ska bli.

Jag minns att jag och Alida satt och diskuterade den här dagen när vi var små. Nu är den här...

Helt otroligt.

Nu är den här. På riktigt! Som i en saga...


Kommentarer
Mia

Ser du vännen? D blir bra :)



Vi båda var tveksamma och osäkra för inte så länge sen. Men d blir ju alltid bra, även när d känns hopplöst...



Ser du vännen? Titta noga och kom ihåg den här stunden när allt känns svårt.



D blir alltid bra igen :)

2008-09-19 @ 21:16:29
Mr Z

Längtar...

2008-09-21 @ 13:13:43
Anonym

Du är en mkt finare person min vän...

2008-09-21 @ 14:05:07
URL: http://baccus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0