Kvitter

MMS

Man kan grilla vad man vill!



Kommentarer
Emelie

hejsan! Jag heter Emelie och jag jobbar som bloggdesigner och erbjuder 4 olika design nivåer från endast 49 kr och uppåt. Jag erbjuder hjälp att kunna tjäna flera tusen kronor på din blogg.



Sen säljer jag även hårförlängningar till ett mycket bra & billigt pris. Allt hår är äkta hår och jag har alla färger & lägnder så hör av dig om du vill köpa.



min mejl är: [email protected] (endast seriösa köpare) hemsida: www.stylebyemelie.se MVH /Emelie

2009-04-11 @ 17:50:02
URL: http://eliees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rik om du vill

Tankar på djupet utifrån mig själv som journalist, mamma, socialpsykolog, egen företagare och människa. De viktigaste orden är de du själv läser på de blanka raderna...

RSS 2.0